Oaspetii vostri vor mai ramane inca o noapte pentru cosmeticele din hotel

By | April 21, 2016

Cum va dati seama daca oaspetii din hotelul vostru se simt intr-adevar bine cat timp ei sunt cazati la voi? Va lauda mancarea, admira tablourile de pe holuri, lasa o recenzie buna pe undeva? Experienta hoteliera inseamna pentru fiecare altceva, cert este ca fiecare client va fi placut impresionat de cosmeticele hoteliere pe care voi le oferiti. Desi nu se fac referinte la cosmeticele acestea,  cert este ca ele conteaza, reprezinta un plus pentru hotel.

Puteti miza pe acest fapt, deoarece cosmeticele intalnite in camerele de hotel sunt adresate numai industriei hoteliere sau, daca priviti mai in ansamblu, industriei Ho.Re.Ca., asadar nu pentru uz casnic. De aceea, sunt mai putin intalnite, deci mai incitante, nu sunt folosite zi de zi dar sunt folosite cu intaietate. Desi, in majoritatea cazurilor, bagajele oaspetilor cuprind si cosmetice, ele vor ramane acolo si se vor folosi cosmeticele pe care voi le puneti la dispozitie.

Cele mai citite:  Cele trei motive pentru care aveti nevoie de calupurile de gheata de la Iceworld.ro!

 Cat de interesante pot fi aceste cosmetice de la hotel?

Un set hotelier pentru barbierit sau un set hotelier pentru ingrijire dentara sunt binevenite oricand, cu toate ca vor fi privite fara prea mare interes. Ceea ce suscita interesul este gelul de dus hotelier, casca de dus, poate modelele de papuci hotelieri sau simplul servetel parfumat pe care scrie „sejur placut”, numele brandului producator.

Sunt lucrurile la care nu s-ar fi gandit, si pentru voi ar fi un avantaj sa oferiti astfel si alte mici gesturi care sa arate grija pentru bunastarea clientului in legatura cu tabieturile unui om care ii place sa se ingrijeasca si sa se protejeze. Daca nu realizati inca acest amanunt, puneti-va in pielea celui care se cazeaza la hotel, asa veti obtine multe raspunsuri voi insiva, mai clare de la bun inceput fata de cele obtinute chiar si direct de la clienti. Clientii nu vor sti intotdeauna sa se exprime in sensul vrut de voi.

Cele mai citite:  4 modalități prin care se coace un avocado mai repede

Toate aceste cosmetice de hotel, precum si multe altele, sunt produse de diferite entitati, dar trei dintre ele sunt producatori des intalniti pe ambalajele – de altfel, deosebite – ale produselor din majoritatea hotelurilor de pe la noi. Acestea sunt:

cosmetice hoteliere

  • Sense
  • Neutra
  • Sejur Placut

 

Sunt denumiri inspirate care apar in optiunile celor care lucreaza in domeniul hotelier si stiu cum isi pot multumi clientii. Voi ar trebui sa va interesati de cat mai multe optiuni (incluzand si sapunuri sau sampoane, consumabile de baza care nici macar nu se necesita a fi pomenite).

Cele mai citite:  Ce faci cu timpul liber al copilului tau?

Grija voastra fata de clienti, exprimata astfel, isi va avea echivalentul intr-o gratitudine care nu va putea fi spusa in cuvinte, ci aratata intr-un fel sau altul. Fie ca e vorba de o recomandare ulterioara a hotelului vostru, fie ca ramane un feeling placut, este foarte bine. Posibil ca din aceasta cauza oaspetii care s-au cazat la tine sa mai ramana putin mai mult cazati decat era programat.

Puteti sa reflectati la aceasta idee si probabil sa obtineti informatii intervievand personalul despre aceste lucruri minore care, putin cate putin, se adauga si formeaza un factor important in evaluarea a ceea ce se numeste customer satisfaction, fidelizarea clientilor sau alta notiune din aceeasi sfera.