Masuri de imbunatatire a serviciilor intr-un restaurant

By | May 19, 2017

restaurante

Tot mai multi clienti sunt extrem de atenti la modalitatea in care sunt serviti intr-un restaurant. Daca in anii anteriori se intampla ca majoritatea dintre acestia sa treaca cu vederea anumite greseli ce se strecurau in activitatea restaurantului fie datorita angajatilor nepriceputi, fie datorita lipsei unor materiale necesare sau a existentei decorului inestetic, in ziua de astazi cei care vin intr-un local sa manance au pretentii mult mai mari.

Atentia la detalii trebuie sa-i urmareasca indeaproape pe managerii unui astfel de local pentru ca fiecare problema care va aparea va fi taxata de cineva. Deoarece romanii au tot umblat prin alte tari ale lumii si au vazut acolo ce inseamna civilizatie si o servire de calitate, reintorsi in tara vor avea aceleasi pretentii, iar acest lucru se va observa la o simpla masa servita intr-un local romanesc, indiferent de specificul acestuia.

Cum se imbunatateste calitatea servirii intr-un local?

Pe langa preocuparea tot mai mare pentru imbunatatirea tehnologiei de servire, un manager de restaurant trebuie sa urmareasca si o dotare corespunzatoare cu mobilier, utilaje si inventar pentru servire, cresterea satisfactiei clientului, imbunatatirea productivitatii, a eficientei si reducerea costurilor si imbunatatirea segmentului de piata. Clientul este cel mai important element intr-o afacere de tip restaurant, pentru ca multumirea sa reprezinta practic un castig.

De cele mai multe ori, clientii vor recomanda localul prietenilor, rudelor, cunoscutilor, daca s-au simtit bine aici, daca au fost impresionati de felul de mancare, de prezenta consumabilelor de hartie necesare de zambetul chelnerului care a stiut ce si cat sa vorbeasca, de prezenta unei atmosfere relaxante, odihnitoare. Astfel, pentru cei care doresc sa ofere clientilor cele mai bune servicii,  magazinul www.sanito.ro comercializeaza servetele de masa, prosoape de hartie, hartie igienica si multe alte consumabile de hartie la cele mai avantajoase preturi din online.

Cele mai citite:  Solutie de gestiune a resurselor unei companii, pentru decizii luate in timp real? Da!

Captură de ecran din 2017.05.19 la 11.53.16

Dintre modalitatile de imbunatatire a calitatii serviciilor intr-un restaurant pot fi mentionate urmatoarele:

  1. Daca unui client i s-a promis un anumit nivel de servire, iar acest lucru nu a fost indeplinit, in restaurant trebuie sa existe un personal care sa se ocupe special de problemele legate de servirea clientilor. Acest personal va trebui sa asculte plangerile clientului, sa ii inteleaga nemultumirea, sa ii specifice ca va incerca sa remedieze problema si sa faca demersuri in acest sens;
  2. Personalul care serveste trebuie sa fie dispus sa zambeasca, sa fie placut, discret, sa realizeze o atmosfera destinsa si reconfortanta. In acest sens, localul trebuie sa intruneasca un anumit numar de angajati, care sa-si cunoasca perfect sarcinile atribuite si sa le execute pentru bunul mers al activitatii de servire;
  3. Calificarea personalului este obligatorie pentru imbunatatirea calitatii serviciilor pentru ca in acest mod angajatii vor cunoaste intocmai toate tainele meseriei si vor face tot mai putine greseli. O buna stare de sanatate se cere pentru ca membrele superioare si cele inferioare vor fi tot mai solicitate, iar indemanarea si dexteritatea se pot dobandi daca exista o coordonare perfecta a acestora;
  4. Serviciile de calitate in conditiile unei igiene perfecte vor spori increderea consumatorilor in restaurant. Angajatii trebuie sa respecte regulile de servire, sa aiba atentie distributiva, memorie buna pentru a retine comenzile, cunostinte matematice, sa fie rezistenti la rutina pe care o implica aceasta meserie si sa o faca din placere;
  5. Servirea clientilor se face in ordinea prezentarii si este interzisa servirea preferentiala, deoarece acest lucur ar nemultumi cu siguranta consumatorii prezenti in local si ar aduce un prejudiciu de imagine afacerii.
Cele mai citite:  Marea expoziție medicală din Vestul României începe la Arad intre 2 si 4 noiembrie

 

Tot mai multi clienti sunt extrem de atenti la modalitatea in care sunt serviti intr-un restaurant. Daca in anii anteriori se intampla ca majoritatea dintre acestia sa treaca cu vederea anumite greseli ce se strecurau in activitatea restaurantului fie datorita angajatilor nepriceputi, fie datorita lipsei unor materiale necesare sau a existentei decorului inestetic, in ziua de astazi cei care vin intr-un local sa manance au pretentii mult mai mari.

Atentia la detalii trebuie sa-i urmareasca indeaproape pe managerii unui astfel de local pentru ca fiecare problema care va aparea va fi taxata de cineva. Deoarece romanii au tot umblat prin alte tari ale lumii si au vazut acolo ce inseamna civilizatie si o servire de calitate, reintorsi in tara vor avea aceleasi pretentii, iar acest lucru se va observa la o simpla masa servita intr-un local romanesc, indiferent de specificul acestuia.

Cum se imbunatateste calitatea servirii intr-un local?

Pe langa preocuparea tot mai mare pentru imbunatatirea tehnologiei de servire, un manager de restaurant trebuie sa urmareasca si o dotare corespunzatoare cu mobilier, utilaje si inventar pentru servire, cresterea satisfactiei clientului, imbunatatirea productivitatii, a eficientei si reducerea costurilor si imbunatatirea segmentului de piata. Clientul este cel mai important element intr-o afacere de tip restaurant, pentru ca multumirea sa reprezinta practic un castig.

De cele mai multe ori, clientii vor recomanda localul prietenilor, rudelor, cunoscutilor, daca s-au simtit bine aici, daca au fost impresionati de felul de mancare, de prezenta servetelelor de hartie necesare (Sanito.ro ofera oricarei afaceri din acest domeniu produse de calitate superioara, la preturi avantajoase), de zambetul chelnerului care a stiut ce si cat sa vorbeasca, de prezenta unei atmosfere relaxante, odihnitoare.

Cele mai citite:  Domeniul HoReCa: Cum sa iti incanti turistii, astfel incat sa te recomande

Dintre modalitatile de imbunatatire a calitatii serviciilor intr-un restaurant pot fi mentionate urmatoarele:

  1. Daca unui client i s-a promis un anumit nivel de servire, iar acest lucru nu a fost indeplinit, in restaurant trebuie sa existe un personal care sa se ocupe special de problemele legate de servirea clientilor. Acest personal va trebui sa asculte plangerile clientului, sa ii inteleaga nemultumirea, sa ii specifice ca va incerca sa remedieze problema si sa faca demersuri in acest sens;
  2. Personalul care serveste trebuie sa fie dispus sa zambeasca, sa fie placut, discret, sa realizeze o atmosfera destinsa si reconfortanta. In acest sens, localul trebuie sa intruneasca un anumit numar de angajati, care sa-si cunoasca perfect sarcinile atribuite si sa le execute pentru bunul mers al activitatii de servire;
  3. Calificarea personalului este obligatorie pentru imbunatatirea calitatii serviciilor pentru ca in acest mod angajatii vor cunoaste intocmai toate tainele meseriei si vor face tot mai putine greseli. O buna stare de sanatate se cere pentru ca membrele superioare si cele inferioare vor fi tot mai solicitate, iar indemanarea si dexteritatea se pot dobandi daca exista o coordonare perfecta a acestora;
  4. Serviciile de calitate in conditiile unei igiene perfecte vor spori increderea consumatorilor in restaurant. Angajatii trebuie sa respecte regulile de servire, sa aiba atentie distributiva, memorie buna pentru a retine comenzile, cunostinte matematice, sa fie rezistenti la rutina pe care o implica aceasta meserie si sa o faca din placere;
  5. Servirea clientilor se face in ordinea prezentarii si este interzisa servirea preferentiala, deoarece acest lucur ar nemultumi cu siguranta consumatorii prezenti in local si ar aduce un prejudiciu de imagine afacerii.