Facebook viseaza sa devina al doilea YouTube cu aceasta optiune

By | January 4, 2018

De ceva timp, Facebook incearca sa isi extinda ramurile si sa devina, pe langa atatea alte lucruri, si un soi de YouTube.

In urma scandalurilor in care YouTube a pierdut parteneri importanti de publicitate, Facebook a vazut o portita de oportunitate. Intentia este destul de evidenta, mai ales ca incurajeaza frecvent utilizatorii sa produca continut video. Astfel au lansat aplicatia pentru mobil Facebook Creator. Ea te ajuta sa ai la dispozitie toate statisticile cu privire la clipurile pe care le incarci si distribui pe Facebook intr-un singur loc. Momentan o pot achizitiona doar utilizatorii iOS. Cel mai probabil va aparea si o varianta pentru Android.

pexels-photo-267350

„Creatorii din toata lumea impartasesc videourile lor pe YouTube pentru a construi o comunitate in jurul pasiunii lor – fie ca pasiunea lor sunt scenetele de comedie, retetele lor favorite sau chiar cusutul de pulovere”, a spus Chris Hatfield, manager Facebook al produselor video. „Pe Facebook, creatorii pot sa ia contact cu mai mult de doua miliarde de potentiali fani si colaboratori, sa isi cunoasca comunitatea, sa vorbeasca direct si live cu fanii si sa faca bani pe produse branduite”.

Cele mai citite:  Noutati ale Instagramului: Descopera noul buton al cunoscutei aplicatii!

Mai mult, cei de la Facebook au lansat si o platforma cu sfaturi si trucuri pentru cei care creeaza continut video. Pentru aceia dintre noi care se bazeaza pe videouri pentru a-si creste popularitatea pe Facebook. aplicatia si ghidul vor fi de folos. Ghidul insa poate fi relevant si pentru cei care nu produc continut video. Sfaturile includ cum sa cresti o comunitate de urmaritori pe Facebook si cum sa iti construiesti brandul.

Cele mai citite:  TOP 7: Care este Cel Mai Bun SMARTPHONE in 2017

Daca ai deja o pagina si vrei sa incepi sa postezi continut video, ghidul Facebook Creators are mai multe sugestii.

„Daca ai o idee generala si creezi un format sau o tema consistente pentru videourile tale ii ajuta pe privitori sa inteleaga ce vrei sa spui. De asemenea, este un mit ca doar clipurile scurte functioneaza pe Facebook. De fapt, atat videourile scurte, cat si cele lungi merg bine, atat timp cat durata are sens pentru continutul tau si ii face pe fani sa se intorca sa vada mai mult. Aici sunt cateva idei care sa te ajute cu brainstormingul:

  • Videouri How-to: Invata-i pe oameni ceva practic sau unic, simplu sau grozav
  • Scenete de comedie: Fa-i pe oameni sa rada tare
  • Vloguri: Impartaseste-ti viata cu oamenii – rutine zilnice, aventuri, orice e bun
  • Videouri live: Incepe un live cu intrebari si raspunsuri pentru fanii tai
  • Prezentarea unui talent: Ai o inclinatie spre ceva anume? Arata ce stii si inspira-ti privitorii cu talentul tau
  • Videouri animate: Invita-ti privitorii sa vada lumile 3D sau ilustrate pe care le-ai creat
Cele mai citite:  Ce este un DVR cu 4 canale?

Mai multe detalii pe playtech