Alimente pe care TREBUIE sa le consumi in functie de varsta TA

By | January 13, 2017

Conform specialistilor, exista cateva alimente pe care ar trebui sa le consumam mai des in functie de varsta pe care o avem.

ce ar trebui sa manac la varsta de

Noi iti detaliem principiile unei diete sanatoase, inca de la varsta de 20 de ani pana la 60.

Daca ai varsta de 20 de ani

Iaurt: Masa musculara se opreste din crestere pe la varsta de 30 de ani, asadar ca sa mentii acest curs este foarte potrivit sa mananci iaurt. Este plin de calciu, iar in genere cei care au varsta de 20 de ani au nevoie de 1,000 mg de calciu. Pe langa iaurt mai exista si alte produse bogate in calciu care ajuta oasele si compenseaza lipsa mare de calciu precum laptele si branza.

Oua: Ouale sunt cunoscute pentru vitamina D de unde extragi doza de calciu de care ai nevoie. De preferat este sa il consumi macar la o masa din cele 3 pe zi.

Daca ai varsta de 30 de ani

Seminte de floarea soarelui: Semintele de floarea soarelui sunt recomandate pentru a minimaliza daunele oaselor ajutand la flexibilitatea lor si a articulatiilor. Motivul principal pentru care sunt eficiente se datoreaza faptului ca acestea sunt abundente in acizi grasi sanatosi omega 3.

Sparanghel: Sparanghelul este cunoscut ca fiind o leguma foarte buna in procesele de detoxifiere. Are o putere magica cu care reduce grasimea de pe abdomen si care imbunatateste digestia.

Daca ai varsta de 40 de ani

Linte: Lintea este recomandata pentru a accelera metabolismul oamenilor de 30 de ani, dar ar trebui consumat mai des de cei care trec peste 40. Cu 30 de grame pe zi poate fi mult mai eficient sa pierzi din greutate decat tinand o dieta complexa.

Piept de pui la gratar: La varsta de 40 de ani sansele de a face diabet sunt foarte ridicate. Proteinele slabe pot ajuta la fluctuatiile limita din corp. Cele mai multe diagnostice de diabet se intalnesc la cei cu varste cuprinse intre 40 si 64 de ani, în conformitate cu cele mai recente date nationale de la Centrul pentru Controlul si Prevenirea Bolilor.

Daca ai varsta de 50 de ani

Branza cottage: La varsta de 50 de ani este important ca in unul din meniurile de mancare sa existe o sursa din care sa extragi 200 mg de calciu printre care si branza cottage. Este preferata de cei care doresc sa isi mareasca masa musculara.

Somon: Un risc la care sunt predispusi oamenii dupa varsta de 55 de ani este atacul de cord. Fiind considerat cel mai sanatos peste, somonul este foarte bogat in acizi grasi Omega 3 esentiali pentru o sanatate puternica.

Daca ai varsta de 60 de ani

Peste, alaturi de crustacee sau moluste: Sunt bogate in vitamina B12. Aceasta vitamina poate fi gasita in foarte multe mancaruri gatite din animale, doar daca nu esti vegetarian. Facand parte din cele 3 vitamine B, poate ajuta la reducerea nivelului de aminoacid.