7 alimente naturale care acționează ca un pansament gastric

By | January 23, 2017
alimente pansamente gastriceSigur ai auzit de alimentele care îți pot agrava arsurile la stomac, printre acestea numărându-se ciocolata și roșiile.
Dar ce știi despre alimentele naturale care acționează ca un pansament gastric? Dacă nu vrei să mai ai de-a face cu arsurile stomacale, îți poți schimba complet dieta, alegând doar mâncăruri sănătoase. Iată ce alimente sănătoase acționează ca un pansament gastric!

Ce alimente acționează ca un pansament gastric eficient?

Ghimbir

 

În moderație, ghimbirul este unul dintre cele mai bune alimente pentru refluxul gastroesofagian. Acesta a fost folosit de-a lungul timpului ca antiinflamator și tratament pentru afecțiunile gastrointestinale. Rădăcina de ghimbir poate fi decojită, feliată, tăiată cubulețe sau dată pe răzătoare. O poți folosi în piureuri sau alte feluri de mâncare.

Cele mai citite:  Foloseste samponul KETODAR pentru sanatatea parului tau

 

Aloe vera

 

Planta de aloe vera este cunoscută pentru proprietățile sale curative și, de asemenea, te poate ajuta să tratezi arsurile stomacale. Poți cumpăra aloe vera sub formă de plantă sau suplimente – în capsule, sucuri etc. De asemenea, poți folosi aloe vera pentru îngroșarea mâncărurilor. Însă asigură-te că produsul pe bază de aloe vera pe care îl cumperi nu conține antrachinone, care pot irita sistemul digestiv.

 

Salată

 

Salata este recomandată persoanelor care suferă de reflux gastroesofagian, cu toate că roșiile, ceapa, brânza și dressing-urile grase ar trebui evitate.

Dressing-urile de salată care au un ingredient acid sau gras pot fi adăugate doar într-o cantitate mică – o lingură.

Cele mai citite:  Papucii medicinali - solutia impotriva aparitiei varicelor la picioare

 

Banane

 

În timp ce majoritatea fructelor au un conținut acid ridicat, bananele nu au. Sunt perfecte pentru o gustare, iar pH-ul lor de 5,6 este recomandat persoanelor care au nevoie de un pansament gastric. Cu toate acestea, aproximativ 1% din persoanele cu reflux gastroesofagian au constatat că starea lor s-a înrăutățit după consumarea bananelor. Așa că nu uita că alimentele care pot fi ideale pentru unele persoane s-ar putea să nu îți priască.

 

Fenicul

 

Feniculul are pH-ul 6,9 și este un aliment perfect pentru excesul de acid din stomac și se pare că îmbunătățește și funcția stomacului. Această legumă crocantă are un gust unic – o aromă ușoară de lemn dulce. Poți prepara o salată cu rucola și spanac dacă feliezi subțire feniculul. Poți să adaugi acest ingredient și în mâncărurile cu pui.

Cele mai citite:  Articol 6: Uleiul de argan, secretul părului strălucitor şi sănătos

 

Cușcuș și orez

 

Cușcușul, bulgurul și orezul, în special orezul brun, sunt alimente perfecte pentru refluxul acid.

 

Pește și fructe de mare

 

Peștele ar trebui pregătit la cuptor sau la grătar, nu prăjit. Creveții, homarul și alte crustacee sunt, de asemenea, recomandate în această dietă.