4 recomandari pentru o mai buna hidratare in aceasta vara

By | May 21, 2018

Ca sa luam doar un exemplu, un sondaj arata ca francezii nu consuma suficiente lichide in anotimpul estival, desi ar trebui sa fie mai precauti in ceea ce priveste deshidratarea.

Iata 4 sfaturi cheie pentru a respecta recomandarile zilnice de a consuma 2,5 litri pentru barbat si 2 pentru femeie.

Folositi o bautura la trezire

Un gest usor de retinut, pentru o hidratare fara prea multe probleme, este acela de a bea in momentul in care va treziti. Poate fi vorba de un pahar mare cu apa, o bautura calda (cafea sau ceai). Retineti ca este importanta rehidratarea dupa noapte, atunci cand transpiratia este excesiva.

Cele mai citite:  Ce inseamna o infectie urinara si cum mentinem sanatatea rinichilor, cu Uractiv Forte

Nu uitati sticla cu apa, cand faceti sport

Multi sunt cei care uita ca pierderle hidrice inregistrate printr-o sedinta de sport trebuie compensate. In acest caz, apa este un element esential organismului. Recomandarile se axeaza prin a bea cu inghitituri mici, la fiecare 15 minute.

Cele mai citite:  Aparatul respirator si medicatia folosita in afectiunile respiratorii

Beti in timpul meselor

Un sfat pentru a va apropia de nivelurile de apa recomandate este sa consumati acest produs in timpul meselor. La micul dejun, puteti folosi doua bauturi, iar pana in pranz o alta. La dejun, este usor sa consumati doua feluri de lichide, ca si la gustare si la cina (supa plus apa de exemplu).

Cele mai citite:  Medicamentul Arlevert trateaza depresia, chiar si pe cea severa!

Bauturi fara alcool dupa plac

Toate bauturile fara alcool contin intre 85 si 100% apa. E o placere atunci sa degustati o cafea, un ceai sau un suc de fructe. Diversificarea optiunilor este foarte buna pentru hidratare si mai simpla. Insa, fiti foarte atenti la calorii cand alegeti racoritoarele