18 tips & tricks pentru a arde calorii zilnic fara sa-ti dai seama!

By | July 11, 2018

Foarte important cand vrei sa slabesti este sa iti gasesti metoda care functioneaza cel mai bine pentru tine. Exista mai multe variante prin care poti slabi macar o jumatate de kilogram pe saptamana, aceasta fiind cea mai buna cale de a capata treptat si pastra o silueta perfecta.

Cauta-ti puterea interioara: primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa iti schimbi perspectiva asupra propriului corp. Daca te-ai obisnuit sa fii suprapoderala, trebuie sa iti repeti mereu ca nu aceasta este starea ta naturala. Incearca sa te privesti goala in oglinda si sa iti inchipui cum ai putea arata, impunandu-ti un tel.

Fa un caiet care sa te motiveze: cauta poze cu persoane care arata bine, astfel incat sa te motiveze. Adauga tinute pe care le-ai purta, dar in care pentru moment nu incapi, sau scrie lucruri pe care ai vrea sa le faci si greutatea nu iti permite.

Incearca sa fii flexibila: scuza ca nu ai timp sa faci sport nu este una plauzibila, oricat de incarcat ti-ar fi programul. Chiar si 5 minute de efort intens, de 2-4 ori pe zi, sunt de folos, timp pe care este imposibil sa nu-l gasesti.

Nu da vina pe varsta: aceasta este doar o scuza pentru a te lasa invinsa si a te complace intr-o situatie urata. Incearca sa faci sport pentru macar 30 de minute pe zi, chiar daca in episoade, si vei vedea rezultate cu siguranta.

Cele mai citite:  Te gândești la rinoplastie? Apelează numai la profesioniști!

Mananca, dar ceea ce trebuie: iti este o foame de lup si simti ca nu ai cum scapa de ea? Mananca, dar hrana slaba, astfel incat sa iti umpli stomacul, dar cu putine calorii. Alege pepene, grepfrut, salata sau conopida.

Renunta la alimentele procesate: consuma totul cat mai natural cu putinta, fara alimente procesate si golite de orice valoare nutritiva.

Nu sari peste micul-dejun: probabil ca intotdeauna ai ales sa mai dormi 15 minute in schimbul micului-dejun. Asta trebuie sa se schimbe neaparat, caci prima masa a zilei este si cea mai importanta.

Ia cina singura: bineinteles, atunci cand se poate. Cand esti inconjurata de mai multi oameni, vei petrece mai mult timp in jurul mesei, astfel incat vei fi tentata sa manaci in plus, chiar si dupa ce te-ai saturat. Cand cinezi singura vei manca mai putin, lucru foarte important pentru ultima masa a zilei.

Ai grija la lichidele consumate: oricat de neinsemnata ti-ar parea aceasta schimbare, ea are un rol crucial. Renunta la sucuri, care au extrem de multe calorii, si bea apa sau ceai.

Cele mai citite:  Injectarea acidului hialuronic in buze, mai mult decat un moft, o necesitate?

Elimina stresul inteligent: cand o persoana este stresata, consuma mai multe calorii. In schimb, stresul te poate face sa mananci mai mult, asa ca fii desteapta si elimina-l alergand, nu consumand tot ce ai in frigider.

Foloseste audio book-uri: cauta o caseta sau un DVD cu cartea preferata si mergi pe banda. Nu iti vei da seama cand trece timpul, acoperind kilometri intregi.

Fa miscare in timp ce vorbesti la telefon: timp de sport nu gasesti, dar nu se poate sa nu petreci cateva zeci de minute la telefon vorbin cu parintii, prietenele sau alte cunostinte, pe parcursul unei zile. Mergi in acelasi timp pe banda sau fa cateva genuflexiuni.

Citeste o revista cand iti este foame: daca simti o pofta nebuna sa devorezi tot ce gasesti prin casa, cauta o revista si citeste-o. Dupa 30 de minute vei vedea ca foamea a disparut si, in plus, este imposibil sa nu vezi in paginile acesteia cateva poze cu fete frumoase si in forma, care te vor motiva.

Innoieste-ti arhiva muzicala: petrece cateva minute o data la doua saptamani cautand cele mai noi melodii si cele mai ritmate. Astfel nu te vei plictisi facand sport in timp ce asculti muzici si vei reusi sa pastrezi un ritm crescut al activitatii fizice.

Cele mai citite:  Articol 49: Cremele antirid nu „şterg ridurile“, ci doar „umflă“ faţa

Fa un jurnal in care sa scrii toate complimentele pe care le auzi adresate femeilor in forma, dar pe care tu nu le primesti. Acest lucru te va motiva extrem de mult si iti va aminti, in momentele de slabiciune, cat de mult vrei sa auzi si tu acele vorbe.

Ia cate o pauza: daca tii o dieta stricta, nu uita sa iti oferi cate o surpriza din cand in cand, astfel incat sa elimini riscul aparitiei unui sentiment de frustrare. Daca iti este pofta de o prajitura, mananca putin si potoleste-ti dorinta, astfel incat sa nu rabufnesti mai tarziu si sa consumi zece un loc de una.

Acopera cronometrul cand faci sport: nu are niciun rost sa te uiti la timp cand alergi, caci ti se va parea ca acesta trece foarte greu. Lasa-te purtata de val si uita-te mai tarziu, cand vei vedea ca minutele alocate de la inceput pentru miscare au trecut.

Fa 10 minute de sport pe fiecare aparat in parte: cand mergi la sala, schimba aparatele la care lucrezi cat mai des, pentru a-ti antrena toate grupele de muschi. In acest fel, vei avea mai multe sanse de a slabi.